reklama

Narodeninovoročný

Presne pred týždňom som oslavoval ďalší rok mojej existencie tu na Zemi. Aj keď to už prestávam počítať veľmi ľahko sa to pamätá. Každý rok si vravím, že toto už bude hádam posledná oslava-párty, ale každoročne s blížiacim sa termínom na všetko zabúdam a chystám nejaký ten seriózny žúrek pre mojich ľudí a čuduj sa svete ani tento rok nebol v ničom inom výnimkou - no o tom som hovoriť nechcel, aj keď posledné dve sa mi fakt, že páčili. Skôr sa zameriam na to čo tomu zvyčajne predchádza....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Patrím medzi tých „štastlivcov“, ktorí sa narodili v znamení Strelca, no naštastie to nebolo na Štedrý deň. Mojim obľúbeným číslom je 14 a vždy sa keď sa v roku „zdecembrí“ tak si začínam bilancovať rok. Aj keď to nie je aktivita, ktorá by si vyžadovala špecifickú zručnosť, zvykol som si na to a v konečnom dôsledku to vie aj trochu pobaviť alebo aj sklamať.

Moje bilancovanie pozostáva z dvoch častí, pričom základným kľúčom pre mňa sú moje „novoročné predsavzatia“. Zoznam úloh, sľubov, aktivít naplánovaných na rok. Boli časy keď môj list obsahoval viac než 30 zarážok. Postupnom času som však pochopil, že to chce zmenu a miesto kvantity sa začnem sústrediť na kvalitu. A tak tento rok bude môj zoznam určite obsahovať menej cieľov, nebudú presne špecifikované, ale nebudú ani nejednoznačné. Bude to akási pomôcka alebo pripomienkovač na to aby som nepoľavil, nezišiel ale šiel si za svojím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhá časť spočíva v zamyslení sa a v hodnotení týchto základných bodov:

a) osobný život

b) profesionálny život

c) váha

d) financie

Nepýtajte sa ma prosím ako som k tomuto rozdeleniu prišiel, fakt netuším - no fungujem na tom už nejaký ten rok.

V minulosti toto bilancovanie bolo ultra rýchle. Financie – mínus, váha – zlá, profesionálny život – nuda, osobný život – katastrofa. Tento rok môžem hodnotiť o čosi optimistickejšie. Aj keď finačný mág zo mňa nikdy nebude, aspoň som sa odhodlal odkladať si nejaké peniažky bokom a navyše som splatil jednu kreditnú kartu! Takže sa dostávam z hlbokých červených čísiel a čoskoro ohlásim aj kladných číslach. Čo sa týka váhy aj v tomto bode sa to pohlo dobrým a vysoko pozitívnym smerom. Život a práca v hlavnom meste, pravidelný pohyb a odstavenie nepretržitého prísunu fantastickej mamkinej domácej kuchyne zabezpečili, že pomaly ale isto atakujem historické minimá z roku 2009! Na profesionálnej dráhe sa toho veľa nezmenilo, stále robím prácu, ktorá ma nenapĺňa. Ale komplexne zmenu práce a miesta výkonu práce považujem rovnako za pozitívnu. A osobný život, no tu sa toho odohralo a konečne po dlhšom čase sa cítim spokojne. Nie je to ešte 100%, to asi nikdy ani nebude, ale hýbe sa to smerom hore. Môžu za to rôzne faktory - príjemná izbička v centre mesta, super 3 spolubývajúci, noví kamárati, v poho kolegovci a všetko dookola - vysoko pozitif! Sčítané, odčítané, podšktrnuté, suma sumárum – schválené a odoslané. Rok 2013 môže začať!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak Milé dámy a Milí páni, dovoľte aby som Vám predstavil nový model pre rok 2013 - Dominik 34. Je rozhľadenejší, optimistickejší, pokojnejší, pozitívnejší a viac usmievajúci, spoľahlivejší, dochvíľnejší, o stupeň zodpovednejší a sebavedomejší. Separuje odpad, správa sa enviromentálnejšie, vynáša smeti a zotiera podlahu min. 1x do týždňa. Dáva prednosť kultúre pred pravidelnými „nalievačkami“, no rád si výjde medzi ľudí a len sporadicky si zapáli. Chce sa zdravo stravovať a viac športovať. Má svoje ciele a svoje plány. A navyše, vraj konečne už vie čo chce a ide si za tým!!!!!

Čo k tomu dodať, snáď len zaželať mu ešte lepší rok, silu, zdravie a hlavne nech mu to teda vydrží čo najdlhšie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A rovnako super úspešný rok už od jeho prvého dňa, plus všetky tie nevyhnutné veci ako zdravie, lásku a pokoj želám aj Vám všetkým, nech sa Vám vydarí všetko tak ako si to želáte a nech rok 2013 je ešte o čosi lepší ako tento končiaci....

Dominik Valent

Dominik Valent

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chalan z Podkoníc,Dieťa dosky - nezávislý snowboardista,v nespravnom case snad aspon na spravnom mieste Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu